hepoyleolurzaten__ Nasıl gidiyor hamilelik dertleşelim ☺️ Bebis haraketlerini hissediyor musunuz Ben 16 haftamdan beri hissediyorum ikizlerimin hareketini bacak ağrım var birazcık sizin nasıl gidiyor
Rabia_36 hepoyleolurzaten__ 19 hafta dan selamlarr bende de sadece solbacakta ağrı var günlerdir geçmiyor hafifte şişlik var onun haricinde halsizlik yorgunluk vs 😅
orcngzm hepoyleolurzaten__ 27 haftalık ikizlere hamileyim bi kız bi erkek hareketleri baya hissediyorum artık☺️ Servikal kısalık var bende o yüzden genelde yatmayla geçiyo onun dışında çokta bi sorunun yok şükür☺️
Ozgekurtt hepoyleolurzaten__ Bende yarın tam 20 hafta oluyorum oturup kalkarken diz kapaklarımda ağrı oluyo onun haricinde cok acıkıyorum yedikten 15 dk sonra midem kazınıyo ve arada sol kasık ağrısı oluyo☺️
hepoyleolurzaten__ Rabia_36 Yürürken ağrıyor mu bacaginiz peki benim genelde yürürken ağrıyor canımdan can gidiyor Cinsiyeti öğrendiniz mi
Rabia_36 hepoyleolurzaten__ yalnız yeni fark ettim çoğul gebelik yazıyormuş benim çoğul değil 🤭 cinsiyeti kıza benziyor denildi detaylida emin oluruz inşallah yururken ağrıyordu şimdi sadece bacağımın eti acıyor dokunamiyorum
hepoyleolurzaten__ Rabia_36 ☺️ Evet ben genel olarak soruyorum ama çoğul gebeligi gören yorum uapmak istemiyor 😂😂 Magnezyum kullanıyor musunuz bende bi işe yaramıyor
Rabia_36 hepoyleolurzaten__ doktor vermedi magnezyum bir daha ki muayene de isteyeceğim belki işe yarar 🤷🏻♀️ vitamin olarak ne kullanıyorsunuz acaba bana Genesis diye bir vitamin verdi bogazimda kalıyor yutamiyorum
hepoyleolurzaten__ Rabia_36 Banada verdiler ama kullanmiyorum sadece magnezyumu aldım hiç bı hamileliğimde kullanmadım midem kaldırmıyor ilaçları sadece suda eriyen ilaçları kullanabiliyorum onuda zar zor
hepoyleolurzaten__ orcngzm Maşallah sağlıkla alın kucağınıza ☺️ Ben 16 haftamdan beri erkeği çok net bı şekilde hissediyordum bugün kızın haraketlerini hissettim baya sert bı sskilde vurdu