Benim de 5 haftalikken baslamisti. Progestan diye bi ilac var onu kullandim 13. Haftaya kadar. Zaten kullanirken duruyor geciyor kanamalar. Sonra ilaci da biraktim. 22 hafta olacagiz her sey yolunda cok sukur. Ama o dönem tabiki bilmedigim icin cok korkup stres yapmistim. Siz yapmayın. Stres daha zararli bebege. Cogu kisi yasiyor bu pemce kahverengi kanamalari. Progestanla geciyor.