Kızlar dün kontrolüm vardı doktor ultrasona aldı suyu görünce oovv dedi birden bende endişelendim suyun üst sınırda dedi normali 80 sninki 76 dedi o ara sekreterine baş gelişli vs bişeyler söylüyordu çok su tükettiğim içib mi böyle dedim duymadı bende sormayı unuttum tekrardan su fazlalığı olunca ne oluyor doğuma bir etkisi olur mu 33. Haftadayım 36 da görüşelim tekrar dedi nst istedi nst gayet güzel dedi aklıma takılfı bilenler cevaplarsa çok sevinirim