E-nabız’da “bilgilerimi kimse görmesin” seçeneğini tıkladığım halde aile hekimim aşılarım kısmına bakabildi acaba “hastalıklarım” kısmı da görünüyor mu ? Çünkü ilk iki üç ay gebe olduğumu söylemek istemediğim halde hastaneyle bağlantısı olan bir tanıdığım biliyor gibi davranıyordu