Naviber lilyum_ aile hekiminde kan vermek daha kolay aslında ama erken olduğu için kimyasal olma tedirginliği var o yüzden adet geçince vereceğim inşallah. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. İçimi o kadar rahatlattı ki☺️