Gmzgm benimde on yil sonra oldu inanamadim acile gittim solemedim tabi gebelik icjn geldigimi belim çok agriyor kaç gün once test yaptim hamileyim dedim belimjn agrisi gecmeyince geldim dedim direk dogrulamak icin test yaptilar pozitif cikinca birsey yapayiz diyip yollamislardi zaten yapmicaklarjni biliodum ogrenmek icin gitmistim bende cumartesi sabahi ogrenmistim cunku ama inşallah bebek var ❤❤