Seda_nur4760 İlk oğlum da kullanmadım zaten emmedi de ikinci de de son eksik olarak göğüs kremi, gümüş kapak kalmıştı aka kontrol diye gidip doğuma alınınca alamadım bebek hemşiresi var mı diyince kuzenime aldırdım ilk gün kullanmaya başladım küvezde kaldığından oğlum 1 hafta sağım yaptım. İlk 2, 3 gün yara oldu kanı tenimde duruyordu ama akmıyordu hemen kabuk bağlayıp geçmişti. Önce lansinoh krem sürüp ince tabaka halinde hafif kuruduktan sonra kapak kapatıyordum. Oğlum 3 aylık hiç yara olmadı ondan sonra. Birde sağlık ocağında ki hemşire başka bir anne için şey demişti faydası olur belki, emme işlemi bittikten sonra göğsü biraz sıkıp çıkan sütü ucuna sürün kuruyunca da kapak kapatın ve ne sürerseniz sürün kurumadan kapak kapatmayın demişti.