Nur--88 yani kendisinden memnunum gayet ben telefon numarasını istemedim açıkçası yani ilk bebeğimde ona gidiyordum ve annem o hastanede çalıştığı için zaten onun aracılığıyla ona ulaşıyodum bu sefer de başka hastanede ama daha gebeliğim yeni olduğu için isteme gereği duymadım zaten instgarmdan takip ediyorum ordan yazsam cevap veriyo ama isterseniz verir bence normal doğumu tabiki destekler ama illa normal olcak diye tutturmuyo bence yani anne bebek için sağlıklı olan neyse onu tercih ediyo eli de gayet hafif bu arada mesela ilk gebeliğinde ben normal istedim ama çatı muayenesinde çatı kemiğimin çok basık olduğunu ve bazı riskler olduğunu söyledi bilgilendirdi yine de ama tercih senin dedi hatta bazı insanlar sezeryan daha pahalı ondan demiştir diye düşünebiliyor ama kesinlikle öyle bir doktor değil zaten benim annem o zaman o hastanede olduğu için çok uyguna doğum yapmıştım o zaman ultrason kalitesi güzel ama her gittiğinde renkli ultrasonla bakmıyor çünkü renkli ultrasonunda bebeğe çok faydalı olduğunu düşünmeyen doktorlardan bence aklımda öyle kalmış ilk bebeğimden ama kendimi ve bebeğimi gözüm kapalı emanet ettiğim ve edeceğim bir doktor canım 🌸