Arkadaşlar 33 haftalık olduk hala isime net karar veremedik Duru,Defne,Zümra,Aysima, Fatıma derken en son Defne ye cok ısındım ama bu sefer de eşim pek gönüllü degil ve çevre malesef herkes her bulduğum isime bişey soyluyo sogutuyo yok o ne yok bu ne şunu koy lütfen yardım edin Defne nasıl sizce yanına isim olursa ne güzel olur farklı fıkırlerınız var mı yazın isimli hastane çıkışı yaptrcaktım bu gidişle kalacak😔