Gzmemn Merhaba hanımlar şu an 29+3 üm çalışıyorum 32. Haftayıda doldurup mu çalışamaz raporu alabiliyorum yoksa 32 ye girdiğim haftada mı doktora gidip alacağı ? Bilgisi olan yazabilir mi ?🌸🫶
yeni-annelik Gzmemn ben evden çalışıyorum zor gelmiyor bana çalışmak acaba bende izin alabilir miyim hiç iş yerimle bunun hakkında konuşmadım 20 haftalık oldum bende
Gzmemn yeni-annelik 32. Hafta olunca rapor alabiliyorsunuz evden çalışıyorsanız doktorunuza gifip calısabılır raporuda alırsınız 37. Haftaya kadar en azından maaşını almış olursunuz.
yeni-annelik zeynep_c bir ajansın kreatif alanında tasarımcı olarak çalışıyorum uzaktan çalışma modeli mevcut ofise gidilmiyor