MelodyFairy Hem beyaz akıntı hem de yapışkan akıntım var nedir bu sizce ? 16 -17 nisanda çok uzayan akıntım oldu aslında yumurtlama o zaman olduğunu düşünüyorum ben Bat 2 si gösteriyor takvim