Elanur_tutak50 31+5 tem göğüsümden birazdan fazla süt geldi bu normal mi saha önce başıma gelen oldu mu
Julide92 Elanur_tutak50 30.haftamda başladı 2. Hamileliğim normal olduğu söyleniyor. Şuan 32. Haftadayım utueurken bazen geliyor damlacuklar halinde hiç elleme dokunma
4ysegulec Elanur_tutak50 Normal. 38+3 hâlâ geliyor. Hatta şuan gelmeden önce hafif sızlıyor “ben geliyorum” der gibi.😂 Göğüsünüzü sıkmayın, dokunmayın ya ped katın ya peçete ile silin. Bazılarıda çıkan sütü göğüse sürün diyor çatlamasını önlermiş.