36+5 oldum. Ayaklarim bir aydir şişiyor. Varis de oldu. Kalp damara gittim dopler cekip damarlar acik, yarım saat yürü ve tuzu azalt dedi. Yapıyorum ama artik fecaat bir duruma. Geldi. Bacaklarım ve ayaklarım cok şişiyor. Başına gelip de iyi gelen bir sey bulabilen var mi🥺