Sare1304 Bu haftaya kadar genelde çogu insan almıyor ben iki kilo almışım normal mi acaba ya doğuma kadar çok kilo alır mıyım çok taktım bu konuya sizler ne kadar aldınız 🤦🏻♀️ acaba aldığım kilo bebişle karnımın büyümesi ile alakası varmıdır
La_Liberte Sare1304 hiç fazla değil yani insan hamile değilken de dönem dönem o kiloyu alabiliyor. Kilo alımınız çok iyi. Az bile maşallah. Ben ilk 27 haftama kadar 6 kilo almıştım neredeyse. Sonra hep hastaydım maalesef ve bu yüzden doğru düzgün bir şey yiyemedim kilo almadım. Her şeyin başı sağlık. Keşke hasta olmasaydım dinç olsaydım da bir kaç kilo fazla alsaydım. Siz ve bebek sağlıklı olduğunuz sürece aldığınız kiloları dert etmeyin hamileliğin tadını çıkarın. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻
LamiyaCetinkaya Sare1304 çok değil ama beslenmenize dikkat edin, özellikle son 3 ayda birden kilo alıyor insan. Sık sık ve az az yemeye çalışın, bol su tüketin, uzun süre hareketsiz kalmayın
perihankrkya Sare1304 ilk gebeliğimde 4ay kusmaktan kilo alamadim kusma geçince dogasiya kadar 23kilo aldim😂 ama bizim genetigimizde hemen kilo vermek var doğdum 1hafta icinde pat zayifladim yine 🥲suan ikinciye hamileyim ayni kusma bulanti var geçince baslarim almaya ben zayif olduğum icin kafama takmiyorum o yüzden.mesela arkadaslarim kilo almaya korkuyolar herkesin bünyesi farklı tabiki
Ebks Sare1304 canım bende 18 haftalığım 2 kilo aldım doktor tebrik etti az almışsın zaten bebek almış kilo normal gayet dedi göğsümüz sisiyor bebek gelişiyor gayet normal bana da herkes diyo işte ben 25 e kadar almadım Amann sen alma yani Ben normal zamanda da 2 kilo kolay alabilirim. Bu zamana kadar iyi geldik bence