Tugce-89 bu ilacı kullanan varmı aranızda varsa kaşıntı falan yaptımı merak ediyorum bu ilacı içtikten sonra kaşıntı yapıyor tüm vücudum yarın doktorumada sorucamda merak ettim aranızda varmı benim gibi olan
Julide92 Tugce-89 merhaba ben kullanıyorum kaşıntı falan yapamadı bir doktoruna danış istersen 32.haftamdayım balık yağı magnezyum kalsiyum B12 d vitamini ve kan ilacı alıyorum o yüzden bu ilaçları 2 günde bir dönüşümlü içiyorum
Fundahakanb Tugce-89 doktor ne berdiyse bana dokundu ya kabız oldum ya bişi oldum . Nutriway aldım magnasiumu şuan kramp dahil bir sıkım yok bana cok iyi geldi
Tugce-89 Julide92 yarın gidicem doktoruma sorucam bakalım yapıyomu kağıdını okudum kaşıntı olursa doktorunuza danışın diyo zaten
Gnl54 Julide92 balik yagi benim dr onermedi içinde cıva oluyormuş kullanma cıva zehirlenmesi olursun dedi Ben bide perinatolojiye gidiyorum hep dr um cok iyi bence kullanmayın
Tugce-89 Fundahakanb banada kramp için verdi ayaklarıma kramplar giriyor ama dokundu sanırım heryerim kaşınıyor sinir oldum yarın bi sorucam bakalım ne dicek
Julide92 Gnl54 doğrudur ama japonyada içinde hamile olan anneler ilk günden balık yağı kullanıyor beyin gelişimi için çok faydalı deniyor ben özel bir ürün kullanıyorum aslında ama bu konuyu doktoruma tekrar danışacağım çok teşekkür ederim 🙏