Hivv Yaklaşık 6 haftalık gebeyim mide bulantım hiç yok normal mi? Boş gebelikten korkuyorum, en son 5 haftalıkken doktora gitmiştim görmek için 7. Haftayı bekliyorum. Midem bulanmıyor normal mi?
basakc36 Hivv Normal canım herkesin bulantısı olacak diye bir şey yok dua et olmasında :) ben bulantı kusma yüzümde 8 kilo verdim 😒
KurabiyeninAnnesi123 Hivv normal cnmm bende 6 dayım benimde bulanmiyor kızım da 9 haftalikken başlamşti
Elos_1907 Hivv ben de bu sabah tüm belirtilerimi kaybettim bebeğimi kalp atışını 6 haftamda duydum 7 haftaya giriyorum. Neden olabilir ya
Mocha Elos_1907 ara ara olabiliyor böyle şeyler bir gün bir günü tutmuyor belirtiler kayboluyor sonra tekrar geliyor kendinize stres yapmayın lütfen, stres bebeğe çok zararlı. Çok kafanıza takarsanız bir acile gidin içiniz rahatlar
SrpYlmz Hivv Normal benimde bulanmadi sadece bı iki şeyden tiksindim yumurta kıyma tavuk birde parfüm kokusundan tiksiniyordum
MorKelebek54 Hivv tabiki nkrmal canim mide bulantisi ceken oluyo da cekmeyen neden olmasin ☺️☺️ benim de hic bulantim olmadi sadece uyku halim vardi cok uyuyodum cok yemek yiyidum o kadar. Doktoruma sordum hatta bende mi sorun var hic bulantim kusmam yok dedim tsniki hayir dedi senlik bebeklik bi durum degil dedi kendini hatta sansli hisset bu konuda cogu kisi bumanti cekiyo sen cekmiyosun be guzle iste sevin buna dedi sende sevin bacim hamieligim tadini cikartmaya çalış ☺️
Mocha Hivv benim de 8. Haftamda başladı bulantılarım ama hiç olmayabilir de herkesin gebeliği kendine özel olduğu için doktor kontrollerini aksatmadığın sürece belirtilere çok takılma derim ben ☺️
Sadeceanne2 Hivv Allahın şanslı kulu daha ne istiyorsun maşallah sana hiç bulanmasın inşallah gerçi oğlumda 8. Haftada kızımda 5. Haftada başladı 27.28 lere kadar sürdü
yeni-annelik Hivv ben 20. haftamdayım şu zamana kadar hiç midem bulanmadı valla böyle geçirmek çok daha iyi emin olun herkesin belirtileri aynı olmuyor
celileturk yeni-annelik 19+6 ve 5+4 den beri aralıksız bulantı ve günde 15 kez kusma yaşıyorum. Onzyd kullanıyorum kemoterapi ilacı düşünün. Kızımda doğurana kadar aynı böyleydi şimdi oğlumda yine aynısı.
perihankrkya Hivv kiz olmamasi daha iyi benim 6haftalikken bi basladi suan 14+6bulantim kusmam hala devam gun gun azaliyor ama bulanti geçmiyor 3ay yattim anca anca insan icine cikiyorum
yeni-annelik celileturk Allah yardım etsin gerçekten zor benim mide bulantımın olmadığını duyan herkes şaşırdı her hafta başlar bulantıların artık dediler ama olmadı şükürler olsun ki rahat geçiriyorum 20. Haftadan sonrada başlayacağını düşünmüyorum
perihankrkya celileturk allah sabir versin sanada cnm pek zor ama bebislerimiz doğunca gülüp geçeceğiz ilk gebeliğimde daha beterdim ben doğduktan sonra güldüm halime hep simdi agliyoruz dogunca gülüyoruz insallah 🥹🙏🏻😂