Bozunannesi ben kızım 5 aylıkken oğluma hamile kalmıştım, 5 ayı doldurana kadar emzirebilirsin demişti bana ama sütüm acımıştı kızım kendisi ilk aylar tiksindi bıraktı, sütüm de yavaş yavaş gitti zaten. Benim gelişim geriliği ile erken doğum oluyo o yüzden en fazla 5 aya kadar izin vermişti doktorum, daha uzun süre emziren anneler oluyomuş .