nisanela Elifyor ben daha cok yeniyim 6 haftalık ama sanki göbeğim var zaten kendimin şuan gergin sert hissediyorum bazen diyorum acaba şimdiden cıkar mı yoksa kilo mu alıyorum arasındayım😂😂😂
Elifyor nisanela gazdan dolayı da şişiyor göbek canım 😄 daha çok küçük genelde 16 haftada falan net çıkıyor 😄
nisanela Gizem9688 ayy masallah kesinlikle genetik ve bünye meselesi ben eminim o haftalrda davul gibi olurum😂😂
Gizem9688 nisanela ben normalde de uzun boylu iri yapiliyim. Herhalde ondan. 22. Haftada sanki göbekten azicik kilo yapmisim gibi bi goruntu var
Hey_makaron KurabiyeninAnnesi123 doktorumda görünce şaşırdı zaten sormama gerek kalmadı merak etmeyin. Doktorlar daha bilinci imkansız diye birşey yok bu hayatta olabiliyor ,😊
nisanela Elifyor gerçekten mi yaa diyorum o kadar yemekte yemiyorum nasıl karnım böyle hem sert hemde şişti bebekten olma ihtimalini düşündüö oda cok kucuk yani demek gazdan ay pantolonlarım şimdiden göbekten sıkmaya başladı🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Elifyor nisanela aynen canım hamilelikte gaz çok oluyor malesef üşütmemeye çalış bir de genelde ilk aylar kabızlık oluyor bundan dolayı da karın şiş gergin sert oluyor ☺️ dikkat et kendine 🥰
nisanela Elifyor evet kabızlıkta beni mahvetti dün dr şurup verdi insallah etkisini görürüm cok zor bisey gercekten😔😔😔