Kızlar şeker hastalığından dolayı doktor bebeği fazla bekletmiyor alıyor diye okudum burada ama sizin doktorlarınız ne yaptı ya da ne yapacaklar. Benim tokluk 170 200 bulduğu oluyor. Doktorum 40+5 e kadar bekleriz diyor şimdide 39 olduk bana hiç sezeryane döneriz şekerden dolayı felan demedi bekleriz dedi devlet olduğu için zaten sonuna kadar bekleyecek. Bu arada şekerden dolayı ultrasonda suyunda ya da kilosunda bir sıkıntı görmedi doktorum detaylı ultrasondan da baktır damarlarına vs. Ama aklıma takıldı benim sizin doğumuna ne dedi doktorlarınız 🌸 pazartesi randevum var bende soracağım ❤️