Laradi35 Merhaba kızlar renglim 7gün geçti test yaptım pozitif kan testi ne zaman wermeliyim ilk kontrle sitres olmadan ne zaman gitmeliyim
Myrtle Laradi35 Hayirli olsun 🙂, kan testi verip 2 gunde 2 kati artmis mi ona bakin once isterseniz, ( 6 ve 8 gun gecikmeli kan tahlili yaptirmistim ben duzenli artmisti) son adet tarihine gore de 6 haftalik bebegi gordum 7. Haftada da kalp atisini duydum
Freefam Laradi35 kan verin degerinix oldukca yuksek cikacaktir zaten 7 gun gecikmeye 1500 un uzerindeyse vajinal ultrasonla kese gorunuyor 3000 lerdeyse karindan gorunuyor 3000 lerdeyse vajinal kalbi duyarsiniz karindan 7 haftalikken duyuluyor diye biliyorum ben hep vajinal muayene oluyorum ilk aylarda karindan cok bilgim yok
Mervetann1- Laradi35 valla dayanabilirseniz biraz bekleyin derim surekli kan muayene derken çok stres oluyor şuan ikinci gebeliğim 2 hafta oldu öğrendim doktord haftaya gideceğim
Sydaglsen Laradi35 ben kan testi vermeden direkt doktora gitmiştim. Evde test yaptım pozitif çıktı 1 hafta sonra tekrar test yaptım yine pozitif çıkınca doktora gitmiştim
nisanela Sağlık ocağında kan testi yaptırabilirsin ben kan testinden 1 hafta sonra dr gitmiştim kese gözüktü bu cteside kalp atışı için gideceğiz insallah
Laradi35 nisanela teşekkür ederim sağlık ocağında 3günde geliyo sonuç orda wermem sıkıntılı ama ben pazar günü wermeyı kan takibi yapıp öyle doktora gitmeyi düşünüyorum kese gözuktü bebek gözükmüyo stresne girmedn 2sini görmek nasip olur inşallah sizde sağlıkla alın duyun kalp atısını inşallah
Laradi35 Myrtle teşekkür ederim pazar günü wermeyı düşünüyorum kan takibi yapıp çünkü direk doktra gidince yok kese yok yok kese war çocuk yok streslerini yaşamadn hem keseyi hem bebişi içinde görmek nasip olur inşallah
Laradi35 Freefam Freefam bende biraz kilo olduğu için kızıma hamıleyken böyle sorun olmamsti aralık ayında hamıleyken karında görememişti hep vajinal bakmıştı çok stresli ve malesef ki zaten ocak ayında kürtaj alıp kaybettim umarım bunda herşey güzel ilerler dualarınızda banada yer werırımısınız
Mocha Laradi35 bence de böyle yapın çünkü ben o hataya düştüm kan testim pozitif gelince direkt kadın doğuma gittim 5+4. Haftamda kese var bebek yok dedi. Boş gebelik olabilir dış gebelik olabilir haftaya bir daha gel dedi sevinçle girdiğim muayeneden inanılmaz moralim bozuk şekilde çıktım. O bir hafta da geçmek bilmiyor sürekli aklında oluyor stres oluyorsun ve stres bebeğe en çok zarar veren şeylerden biri. O yüzden bence çok doğru düşünmüşsünüz
Freefam Laradi35 ben de ocak ayinda kurtaj oldum canim bu ay yeni hamile oldugumu ogrendim insallah bu sefer saglikla aliriz bebeklerimizi kucagimiza
Laradi35 cilm dayanabilirsem bende 2.haftadan sonra gıtmeyi dusunuyorum sırf stres olmamak için teşekkür ederim bu arada
Laradi35 Mocha aynen öyle çok kötü bu konuda tecrübe yaşadım haliyle korkuyorum umarım hayrla sağlıkla ılerler herşey güzel olur