Arenn1 Korkuyorum, heyecan,stres hepsi var.İkinci sezaryenim.En çokta 4 yaşındaki oğlumu bırakıp gitmek zor olacak. Karnımdaki bebemde durmuyor bunları yazarken o da gelmek istiyor artık😊
kahvesever__ Arenn1 sağlıkla kavuşun arkada bir çocuk bırakmak çok zor oluyor gerçekten ama iyi yanı bir yavrunuza daha kavuşacak olmanız🤲🏻
Kub7a Arenn1 benim de 4 yaşında oğlum var 30+4 haftalık bi oğlana daha hamileyim 😂 Haziran başı ortası gibi ikinci sezeryanım olacak bende aşırı stresliyim 😬
Alyadefne Arenn1 rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde 2. Sezeryan ilki geneldi şimdi kara kara düşünüyorum spinal mi olsam genel mi diye çünkü benim genel çok kötü geçmişti siz karar verdiniz mi acaba
poayeduf Arenn1 bnimde tam 35 ve yrn sezaryana giriryorum insallah saglikli sihatli kavusuruz kuvezede girmezler
poayeduf Yusufeymenimm doktor aliyor bn nirmal kontrele gitmistim bugun ama cocuk cok skisiyor qlicam dedi anlamadim hic cok korkuyorum erken olduğu icin bnde
Yusufeymenimm poayeduf benm oğlumda 35+3 de doğdu ama 2 hafta küvezde kaldı inşallah sizinki girmez ama zor bir dönemdi
Motherhoodie Alyadefne neden kötü geçmişti? benim de ilki normaldi ikinci doğumum bebeğimin kafasının takılması sebebiyle sezaryene döndü beni o an genel anesteziye aldılar çünkü çok yorulmuştum doğum sonrası panik atak olduğumu fark ettim ve şimdi spinalden korkuyorum yine genel olmak istiyorum