Hey_makaron Ozlem0000 tabiki önce sağlık ama Allah gönlünüze göre versin inşallah benimde ilk çocuğum erkek , bunda daha cinsiyeti öğrenemedim insan ikisinide tatmak istiyor🌸
Ozlem0000 Hey_makaron kesinlikleeee 2si arasında bi kimyasal gebeliğim oldu o sebeple sanki kiz istersem şımarıklık yapmışım gibi hissediyorum o sebeple bekliyorum bakalim
amnehma huysuz__ https://mutluresim.com/image/20a653eb-2d35-4dfe-8c88-2a281b48b1d5.zoHAtj banada bakarmısınız :)
huysuz__ Ozlem0000 hayırla,sağlıkla kız olsun de ne olcak sanki🤲🏼 . Rabbim ne isterseniz benden isteyin demiyor mu, iste ki nasip etsin, nasip etmiyorsa verdiğine de amenna vermediğine de 🥰 istemek güzel bir şey annesi 🌸
amnehma Kubra9090 https://mutluresim.com/image/20a653eb-2d35-4dfe-8c88-2a281b48b1d5.zoHAtj banada tahmin yaparmısınız :))