2024_kmr 12.ci haftadayken özeldeki doktorum %90 olarak cinsiyeti bize söylemişti. Daha sonra 15 ci haftaya gelince devlete gitmem gerekti muayene oldum. Bilmiyormuş gibi cinsiyeti ne diye sordum söylemedi daha çok erken cinsiyet için dedi. Ablam da hamile iken devlete gidiyordu 5 aylık olunca organ tarama da öğrendim cinsiyeti o ana kadar hiç söylemediler demişti. Diğer çocukta ise özele gitmişti ablam ve o çocukta daha daha erken öğrenmişti 😀 Demem o ki devletteki doktor tahminde bile bulunmuyor ta ki iyice emin olana kadar(bizim buradakiler ve karşılaştıklarımız öyleydi)