DuduNur Kızlar 24+6 yim bugün kontrolüm vardı bebegimin kilosu 680 gr doktor sınırda dedi sizce çok mu ideal mi
Yagmurerol DuduNur ben dün doktora gittim , 23+2 haftalık hamileyim, 650 gram dedi doktor. Ama gelisimi 4 gun ileride 🙂
Yagmurerol DuduNur yokk sanmıyorum bence normal, normal olmasa doktorunuz söylerdi zaten bizler doktor değiliz ki birbirimizle kiyaslamakta dogru degil her hamilelik farkli ilerliyor 🙂