Kızlar sağ göğüs kafesimin orda üzerinde bi ağrı hissediyorum son 1 haftadır gebeliğim 26 haftaya girdim , internetten baktığımda gebelik zehirlenmesi vs dedi tansiyonum normal korkuyorum sizde de bu durum oldu mu ? Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum