Kızlar hamilelikte hangi vitaminleri kullanıyorsunuz ve kaçıncı haftadasiniz?
Ben ilk 12 hafta sadece folik asit kullandım daha sonra Multi vitamin, balık yağı , Demir ilacı ve magnezyum kalsiyum d vitamini hepsi bir arada olan bir vitamin kullandım şuan 24. Haftayim b12 ve bir Demir ilacı daha ekledik çünkü değerlerim çok düşük ? Midem bulanıyor içerken ilaçları napcam bilmiyorum bazen kullanmadığım zamanlar oluyor yalan yok ama o zamanda çok halsiz hissediyorum özellikle magnezyum almadigim zaman belim bacaklarim ağrıyor.