Şaka maka son 2 bucuk hatta 2 ayım kaldı ama ben sanki bu hamilelik hiç bitmicek doğurmayacak gibi rahatım bu normal mi doğumdan arada bi korkuyorm ama abartacak kadar değil bu da bana normal gelmiyor nasıl bia cı yaşayacağım belki de yaşamayacam kolay geçecek bilmiyorum garip duygular kendimi de korkutmamam bi yandan iyi