Minigiim-vebenn52 Yagmurben oynama bence daha çok yeni bebek tutunmaya çalışıyor 12 ye kadar riskli bazısı oynar bişi olmaz sen oynarsın aynı şey olmaz herkes bir değil
Mesen Yagmurben 5 haftalikken bilmiyordum kuzenimin düğününüydü Allah korudu güzel de oynadım. 19 haftalıkken arkadaşımın düğününüydü halay hariç onda da oynadim 15 cm topuklularla çok şükür onda da birşey olmadı şuan 22 haftalık ve tetanoz aşısı hepsinin acısını çıkarıyor 😔
tubaysima Yani şimdi nasıl bir oynamadan bahsediyorsunuz 😅 hoplamalı zıplamalı ise tabi dikkat edin derim ben 30 haftalıkken kuzenimin kınasında dikkat ederek kendimi çok yormayacak oynadım yani 😅
tunasmom Yagmurben Oyna ya da oynama diyemem ben gebeliğimin başından sonuna kadar düğünlere eğlencelere mekanlara falan gittim oynadım ettim bir sorun olmadı ama herkeste aynısı olmayabilir. Tek sorun doğurdum bebemde oynak bir şey çıktı 😂😂
Yzgl Geçen hafta kardeşimin düğünüydu ve 25 haftalik hamileyim bide doğuluyuz halaylarimizi az çok bilen bilir 😃hiç oturmadim diyebilirim ama gecesi çok agrilarim oldu kasik ağrıları bide bel ağrısı mahfetti