Ben ilk doğumunda yapmıştim bütün gün temizlik yaptım yoruldum sonra sancılarım geldi Meryem Ana otunu hemen suya ıslandım dualarını okudum bı şişeye doldurdum hastaneye gidene kadar içtim ve hastaneye gittiğimde 4 cm açıklıkla beni zor aldılar hemen epidural normalle doğum yaptım nerdeyse hiç sancı yaşamamıştım bin şükür 🙏🏻 şimdi 36 haftalık hamileyim yine aldım ve yapcam onun faydasına çok inanıyorum çünkü rabbim Size de kolaylıklar versin