Sol tarafıma asla yatamıyorum hemen karnımda bi ağrı hissediyorum oturup kalkarken de hep sol tarafım kasılıyor. Sanırım bebek solda. İlk çocuğum erkek onda aşırı bulantılar çekmiştim bunda çekmiyorum fazla. İlk hamileliğimde çok terliyodum bunda daha çok üşüme oluyor. Sizce cinsiyet farklı mıdır yoksa her gebelik farklı olur cinsiyetle ilgili değil midir?