Anneeadayi3 Kızlar merhaba az önce idrar tahlili verdim doğuma az kaldı enfeksiyon var mi diye enfeksiyon çıkmadı ama glukoz 2+ çıktı bunu yaşayan var mı pazartesi gostericem doktoruma şeker yüklemesi yaptirmistim şekerim yoktu şaşırdım
Baysalcennet Anneeadayi3 Benim de bi ara çıkmıştı idrarda banada şeker yükleme testi önerdiler bayram dan sonra hala yaptırmadım bu konuda çok kararsızım geçen enfeksiyon varmı diye ğine idrar vermiştim bişey çıkmadı olsa ğine çılarmıydı bilmiyorum yada o günlük geceden yediğim şeyler mi diye de düşünüyorum bilmiyorum baya yüksekmiş Bnmde bakalım pazartesi kontrolüm var karar vericem
Anneeadayi3 Baysalcennet daha önce gebelik şekerim var mı diye şeker yüklemesi yaptırdım çıkmadı normalde idrârda da böyle şeyler çıkmıyordu pirinç yedim ondan mi kaynaklı diye düşündüm pazartesi doktorumâ da soylicem belki tekrar idrar tahlili yaparız yanlışta çıkmış olabilir
Baysalcennet Anneeadayi3 Aynen bi baktırın bide yaptırmış sınız daha önceden kaç haftalık tı üzerinden ne kadar geçti bide benim 100ml glikoz diyordu baya yüksekmiş o zamanlar tansiyon umda yüksek ti tansiyon ilacı başlamiş tık hatta ama çok şükür ki oda geçti içmiyorum kendimi daha iyi hissediyorum anlık iniş çıkışlar bişeyler oluyor biz fazla takıyoruz bence sizde rahat olun bence öle bişey yoktur inşallah
Anneeadayi3 Baysalcennet 28. Haftada yaptırdım ben şeker yüklemesi hicbirsey çıkmadı gayet iyiydim 75gram yüklendi 35. haftamdayim idrarda glukoz +2 çıktı pazartesi bakalım ya testi yeniletir doktorum yada birşeyler der bilmiyorum
Anneeadayi3 Burcuddd testi tekrarlamıştik ve olmadığı ortaya çıktı test yanlışmış bazen yanlış cikabiliyormus ozellikle vermeden önce şekerli birşey yediysek