Benim sağ el parmaklarım 2 aydır uyuşuk abartısız parmak uçlarım ve bileğim ağrıyo doktorum Kartal tünel sendromu dedi normal dedi kan akışı oraya ulaşmıyormuş vs ama nörolojiye bi gözükmende fayda var diye de ekledi ama doğumdan sonra geçiyormuş araştırmıştım ama rahatsız edici baya hele de sabah uyandığımda daha beter oluyor