bendeanneoluyorum Hey_makaron benim ağrım yoktu ama bugün belim de ağrı var acaba evde şortla sıfır kolla dolanıyorum üşüttüm mü
Hey_makaron bendeanneoluyorum orda hava durumu nasıl bilmiyorum ama burda iyi bende o şekilde dolaşıyorum yoksa ateş basıyor benide. Yinede siz ayaklarinizi usutmeyin annem hep öyle der çünkü 😊
Sevcan62 23 haftalık hamileyim 20. Haftadan beri bel ağrım var yatamıyorum bile insallah öyle olmaz sizinde
bendeanneoluyorum Hey_makaron hava güzel ama benim evim temmuz Ağustos’ta bile klimalı gibi oluyor o yüzden Üşütmüş olabilirim