2cocuk2kopek ilk gün peceteye geldi kasik Bel agrim oldu dusuk oldu diye acile gittik pek önemsemedi acildeki doktor kurtaj dedi esim cok sinirlendi ertesi gun ozele kendi doktorumuza gittik yolk kesesini gördü cnm akşamına kanamam da oldu pihtili bir sekilde zaten eger dusuk olursa kendi kendine atacak dedi 4gun sonra randevu vermişti zaten neyse kanamam oldu pihtilar düştü bel kasik sgrisi cektim bulantim oldu dedim kesin düşük rabbim nasip etmedi dedik sitem etmedik iki gun kahve lekelenmem oldu heralde icindeki kan bitiyo dedik snra randevu günü gittiğimizde bebegi ve kalp atisini duyduk esimle sok olduk biz dustu derken megersem bebegim tutunmaya calisiyormus 🥲biraz uzun oldu ama eger benim gibi olupta korkanlar hic korkmasinlar rabbim nasip ediyorsa her turlu sizinle oluyor etmiyosa da zaten bir bildiği vardir rabbimin 🙏🏻rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin insallah hayirli evlatlar versin hepimize🙏🏻🌸