Busravezeytin Kızlar bugün sipariş verdim silvermom gümüş göğüs ucunu. Kullanıp memnun kalan ya da kalmayan var mı ? Aldıktan sonra acaba mı dedim biraz çünkü 😂
emel16 Busravezeytin silveretteyi merak ediyorum bende canım . Kullananlar varsa memnuniyet durumlarını paylaşabilirler mi?
Busravezeytin emel16 hepsi aynı diye düşünüyorum çünkü hepsi 925 ayar gümüş. Biri yerli malı olduğu için daha fiyatı uygun o kadar :)
emel16 Busravezeytin kaç haftalıksınız şuan kullanan yoksa siz deneyimlerinizi paylaşırsanız süper olur:)
Busravezeytin emel16 ben şuan 33 haftalığım. Doğuma iki hafta kala başlanıyormuş. Faydasını görürsem mutlaka yazarım :)
emel16 Busravezeytin faydasını görmesen de yaz mutlaka canım ya :)) gerçekten işe yarıyor mu çok merak ediyorum
Yasoliiiii Ben aldim ama pazartesi günü dogumum şimdiden takmaya basladim günlük 2_3saat bakalim gerçekten fayda edecekmi diğer dogumlarimda gögüs yarasindan çok çektim
Busravezeytin emel16 tamam mutlaka yazıcam ben de çok merak ediyorum memnunum yazan olmadıkça korkuyorum 😂
emel16 Busravezeytin 16+4 yetim ben daha canım ama hamile kalmadan önce görmüştüm bunu çok merak etmiştim gerçekten işe yarıyorsa süper yolsa göğü acısı çok farklı ya çekenler zor olduğunu söylüyor
Yasoliiiii İnsallah kullanmak nasip olursa memnub kalip kalmadigimi yazarim bendee cok tereddüd ederek aldim çok pahalı eski emzirme dönemlerim aklima geldikce dedim yeter ki ise yarasin silverette aldim herkes çok övmus bakacaz artik