xhbgns umrumdadegil Yok aşkım ya o zaman lansinoh al ama aldığında çok gelsin diye max yapma ayarı kanatırsın ben 2 kez mastitin ucundan onun sayesinde döndüm sadece aktif kullanmadığım için artık zor geliyor bana 😂
xhbgns umrumdadegil Ayy ne acımıştır be, lansinoh dene bence sürekli sağacaksan ikilisini al ama tekli de işini görebilir birini sağıp sonra diğerini sağarsın aynı anda ikisini sağacaksan ikili yoksa tekli al kuzu
umrumdadegil xhbgns hemde nasıl bi ara oğlum emerken ağzına kan gitmiş korktum. Tekli alacağım bu sefer
mucizem0111 umrumdadegil yok öyle aman aman pahalı değil bence tabi benim aldığım döneme göre artmış ama valla ben memnunum canım benim sütü boşaltıyorsa herkesinkini boşaltır diyim çok doluyor göğsüm aşırısıda fazla herşeyin maalesef şişiyor mastit oluyor bekletince :(