mom_and_baby ilk gebeliğimi 0 catlak ıle bıtırmıstım hıcte bırsey surmedım hatta bıo oil almıştım olece duruyordu suan 2. Kızıma hamıleyım 6 aylık olduk gobek delıgımın asagısı ve yukarsı catladı kiii catlamasın dıe hersey surdum hala da surmeye devama oda catlamaya devam edecek gıbı sanırım 2. Gebelıkler sıkıntı🥹