Kızlar selam, ben bugün transfer oldum. Belim ağrıyor, bel ağrısının ilk gün olması normal mi ?
Transfer sonrası 3 saatlik araba yolcuğu yaptım lavobaya gittiğimde peceteye çok minik pıhtı şeklinde kan lekesi geldi. Aktif kanamam yok. Endişelendim acaba tutmadı mı diye. Benzer durum yaşayan var mı aranızda 😕