zynp0609 Meraba ben daha yeni gebeyim ilk öğrendiğim beta değeri 35 di sonra 107 sonra en son kan testınde 950 ydi . Ultrasonda gözükmüyodu 2 gün sonrada birden kanamam oldu hastaneye gitttim kese gözüktü ilk defa . serum taktı iyne yaptı gunde 3 defa kullanmam içinde progestan verdi. Dünden beri hala kahverengi akıntım var kanamam yok ama Ve benim ilk geneliğim çok korkuyorum sizce bişey olurmu ?
Sananeki zynp0609 canım kalp atışını duyana kadar az hareket et hep uzan ve namaz kıl kuran oku biliyorsan Allahtan iste dua et verende alanda odur Rabbim inşallah kucağımıza almayı nasip eder 🙏