Dlnshn02 Merhaba 14 haftalık gebeyim son bir haftadır sırt bel ve kasık ağrım oluyor ama kaşık ağrılarım çok hafif sadece sırt ağrım biraz fazla. Bunu yaşayan oldu mu normal bi durum mu
Maserzek Bu haftalarda normalmiş canım doktora sordum. Rahimle alakalı birşey söyledi ama tam hatırlamıyorum şimdi yazarsam yanlis olmasın