Selamlar,
Devlet hastanesinde yaptırıyım dedim 2 li taramayı gittim yaptırdım ama 2 hafta sonra test sonucu çıkar dediler :(
Ultrasonda ense kalınlığını çektiler onada bakmadı anladığım kadarıyla test sonucuyla birlikte bakıcak, ama haftaya zaten özelde randevum var Özelde ne zaman çıkıyor sonuçlar acaba gidip özelde mi yaptırsam ne dersiniz ?
Çok merak ediyorum sağlıklı olsun diye çok dua ediyorum 🙏 tüm bebeklere inşallah.