Tubadonmez Kızlar iki gündür nişan geliyor bugün özellikle iyice emin oldum dün biraz daha akıntı gibiydi ama bugün daha koyu renk ve daha yapısı farklıydı. Ve dün geceden beri düzensiz ama inanılmaz şiddetli bel ağrım var. Ara ara geliyor.
Tubadonmez tubaysima ama hiç kasilmam yok ve düzenli değil dk tutuyorum 15 dk da bir ya da 8 dk da falan
tubaysima Tubadonmez bizim bi arkadaş biç bi şey hissetmediği halde sancısı çıktı nst de hem nişanınız da gelmiş. Doktorunuzla iletişime geçebiliyorsanız onu arayıp bi bilgi alabilirsiniz
Ruveyda20 Bende 38+2 yim Şuan sanki bebeğin kolu bacağı boğazımda gibi kasılıyor sürekli sancı yok ama yumruk gibi toplanıp sertleşiyor karnım kapmam lazım ya bilemedim
Ruveyda20 Tubadonmez hiç süre tutmadım ama sırt ağrım Şuan var kasılma bugün baya oldu sürekli idrar da çıkıyorum kasılma en fazla yarım saatte bir geliyor
tubaysima Tubadonmez ağrınız devam ediyorsa arayın derim ama çok rahatsız etmiyorsa pozisyon değiştirince hafifliyorsa yarını bekleseniz de olur tabi