Yaylam Meraba kızlar biraz önce Doktordan geldim 25 hafta 6 günlügüm. Bebek ters donmus dedi sizce niye
Nazdar72 Yaylam bebekler dönebiliyor normal doğuma kadar pozisyon değiştirip baş aşağı gelmesi lazım yoksa sezeryan
Kumral60 Yaylam bas asagi pozisyonunu almistir. Merak etmeni grektircek birsey yok benimkide oyle 29 da döndü normal dogum pozisyonu ama dogana kadar değiştirio seklini bazen iyi birsey yani.
Arzu1234 Canım normal ama bide uyurken bile sağa sola döneceğin zaman kalk otur sonra hangi tarafa uzanacak san yine uyu
Kumral60 Yaylam yok canim merak etme dogum kanalina girdiginde dogum oluyor ama biraz kasik agrin olur cok wc ihtiyaci duyarsin.