Rachelgreen94 Merhaba son adet tarihim 30 mart bu ay gec yumurtladim ayin 20sinde yumurtlama gordum 21 catladi. Ancak ovulaston testi yaptim bugun cok koyu cikti bu normal mi 2. Yumurtlama olabilir mi acaba
umena Rachelgreen94 gebelik testi yaptınız mı benim iki gün böyle cıkmıstı gebelik yapmıstım öyle öğrenmiştim 🥹
nununundunyasi Rachelgreen94 gebe olabilirsin. Erken test varsa yarın sabahtan yapsana, benim de böyleydi meğer hamileymişim 🥹
Rachelgreen94 orkidemm_ evet ama sivi tuketimibe dikkat etmeden yaptim testi yinede bu kadar kotu cikti
Yakamoz20 Rachelgreen94 dollenme olmadan 4 günlük olur imkanı yok testte çıksın pcos var ise böyle olmuş olabilir catlamadan küçülmüş olabilir bende yaşıyorum bu sorunu hep bu ay son şans verdim olmaz ise doktora gideceğim
Yakamoz20 Rachelgreen94 evet ilk çocuğumu ovulasyon ile oldu onda c çizgisine idrar gitmeden t çizgisi kızardı hemen pik oldu akşam 4 de tekrar yaptım siliklestk o günü değerlendirdim tuttu çocuğum oldu ve şuan iki aydır deniyorum geçen ay mesela c ile aynı kızardı daha kızarıklık olmadı belkide yumurtlama olmadı geri söndü degerlendirdim ama tutmadı yine
Rachelgreen94 nununundunyasi normalde 30unda olmak gerekiyo ama ovulasyon testinde 20sinde gorunce gecikicek sanirim
nununundunyasi Rachelgreen94 yaa 🥹 işte benim de öyle olmuştu adetime 4gun var tekrar mı yumurtluyorum noluyor derken gecesi rüyama girdi sabah 5 gibi bi test yaptım anında pozitif çıktı inanamadim dedim ki daha yeni yumurtlama oldu meğer gebe olduğum için ikinci kez böyle pik yapmış test yapmakla bi şey kaybetmezsin bence ☺️
Gmzgm Rachelgreen94 yaa bende de ayni durum var ilk 12sinde gördüm dünle bugün gördüm aynı şekilde bat 30
Rachelgreen94 Gmzgm siz 12 sinde gorduyseniz sizin gebelik cikma ihtimali var benim 5 gun gecti yumurtlama ustunden gebelik olsa bile testte cikmaz😢
Rachelgreen94 nununundunyasi ay insallah benim de oyledir ama daha erkense ve negatif cikarsa uzuluyorum diye test yapamiyorum 🥲
Gmzgm Rachelgreen94 gebelik testim pozitif çıktı kan verdim ama pazartesiye anca çıkar sanırım. Sizin ki ikinci yumurtlamadır o zaman 1 gün arayla değerlendirmeye devam edin inşallah olur Allah isteyen herkese nasip etsin