Nagis2108 benim kızım olacak inşallah 9 aydır evliyim annecim düğünümden 2 hafta sonra vefat etti ilk evlendirdiği çocuğu benim ,hamileliğimi de hiç öğrenemedi :’) ben onun ismini 2. İsim olarak vereceğim zaten benden babamdan teyzemden başka hiiiççç kimse kullanmaz , ilk isim olarak da kaynanam isim buluyor sürekli ama ben istemiyorum , şimdilik Ahsen düşünüyorum annemin ismi de sultan , annemin ismini koyacağımı birkaç defa dillendirmiştim ama şimdi gönül mönül korlar hiç seslenmiyorum isim bulamadım daha diyip geçiyorum 🥲