Edasah İki gündür gecmeyen ara ara siddetlenen sag kasık agrım var normal mıdır doktor randevuma daha bır hafta var
1_papatya Edasah idrar yolu enfeksiyonu olabilir bebek için pek te iyi birşey değil apandisitten de şüphelenen. Doktorlar oluyor benim de baya ağrım oluyor du idrar yolu enfeksiyonu varmış 20+6 haftalık hamileyim bende geciktirmeden git canım