
Doktorum kan testleri istedi özele gidiyorum. Bende istediklerini sağlık ocagına yaptırdım. Doktorumada pazartesi gidicem tekrar. Sonuçlara bakayım dedim birsürü kan sonucu var ama hepsinde böyle yazıyor. Hemolizli numune diyor. Sonuç yok mu anlamadım ben sizce neden böylw yazıyor ???