Zeynep_99 randevüyü saat 10 da bakaraan bulursun canım ben hep öyle alıyordum onun dışında evet bnde öyle postlar gördüm hatta banada yazdılar sorduğumda o yüzden özelle beraber devam ediyordum 36+3 kontrole gelmiştim doğum başlayınca kaldım burda hastane çok temiz hemşirelerde ebelerde ilgililerdi tabiki içinde yorgun olanlar yüzü asık olanlar oluyor ama onlarla bile güzel konuşunca çok anlayışlılar dopumhanede herkese özel oda var odanda sancıyı çekiyorsun sonra yatağı doğuma hazırlayıp orda doğuruyorsun bebekte yanında odada bile çıkmıyor refakatçin oda temizlendikten sonra geliyor ve bebeği giydiriyor kayıp konusundada bilemiyorum ama bebekle anneye alrm sistemi takıyorlar bebek anneden bir oda uzak kaldı mı alarm çalıyor güvenlikte gece doğumhanede tek kişilik odanda kaldım sabahta yatakhaneye alındım burda odalar iki ve tek kişilik ben iki kişilik odadayım ama çok temiz banyo yapma yeri vs wc temiz