bbusbuss Merhaba hanımlar yardımcı olursanız çok sevinirim rahim üstümde ki yerde yemeklerden sonra özellikle ayakta ve otururken tam rahim üstü göbek deliğime kadar semsert oluyor normal mi değil mi ilk gebeliğim yardımcı olursanız çok sevinirim
Zeynepci012 Bende bu hafta öyle oluyorum yemek yedikten sonra taş gibii oluyor kötü oluyorum sebebi neymiş öğrenebildiniz mi