Pembesarelle2 Aygl123 Benimde vardı 9. Haftamda aktif kanama ve kanama alanı yoktu progestan verdi yinede doktorum bir kaç hafta daha kullan dedi fakat akıntım normal
simge201 Aygl123 bende 8+2 haftalık hamileyim 6. Haftadan beri hafif hafif lekenmem oluyordu. Dün doktor kesenin etrafında kanama alanı gördü iğne ve progestan hap başladık inşallah sağ salim bu süreci atlatabiliriz
Aygl123 simge201 amin insan çok korkuyor ben iki defa gebelik kaybı yaşadım ilk çocuk o yüzden çok kötü hissediyorum